Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 29 |
Stále v řešení: | 63 |
V pondělí jsem si objednala balík s tím, že ve středu bude doručen do Z- Boxu. Doručen nebyl,tak jsem ve čtvrtek odpoledne volala na zákaznický servis a bylo mi zděleno, že mají na dodání 24h od přijetí na depo.Tak jsem čekala,že balík přijde v pátek během dne a opět nic.Zvedla jsem telefon a vytočila opět zákaznický servis.Paní jsem měla do telefonu popsat,jak balík vypadá a co v něm bylo,pro případ reklamace.Podívají se po něm a hned se mi zpátky ozvou.Samozřejmě se nikdo neozval, čemu se taky divím v dnešní době.Všude samý bordel a nikoho nic nezajímá.Víkend před námi a balík, který nutně potřebuji nikde. Nikdy více přes Zásilkovnu !!! To je hnus !!!
10.2. Bude balík doručen na adresu : Tlapka a Packa, jinak se zařídím jinak.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud by zásilka byla ztracena, odpovídala by společnost za škodu vzniklou v důsledku ztráty v průběhu přepravy.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.