Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:547
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80720Špatná cena zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2025, před 2 dny

Věra Vasiljevičová

Znění stížnosti

Dne 7.2.2025 jsem nakupovala v prodejně v Hodoníně. Všimla jsem si akční ceny kávy Jacobs Velvet za 149.90. Na účtence jsem ale měla cenu 199.90. Bohužel to jsem zjistila až po návratu domů. Proto hned druhý den jsem prodejnu navštívila i s účtenkou a naivně jsem si myslela, že padesátikorunový přeplatek mi na pokladně vrátí. Na regálu už byla nová cena kávy - 199.90. Arogantní paní vedoucí prodejny mi sdělila, že účtenku jsem si měla zkontrolovat hned v prodejně. Když jsem chtěla vědět, kdy se cena kávy měnila, odpověděla, že to si nepamatuje. To znamená, že se zákazníkům nabízí sleva, ale na pokladně účtují cenu normální. Myslím si, že v Rakousku by se paní vedoucí slušně omluvila, protože to byla evidentně chyba na straně prodejny!!!


Požadované řešení

Vrácení 50,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2025 11:07, před 15 hodinami

Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.