Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dnes 9.2.2025 ve 4:50 váš řidič,který jel z Úpice do Náchoda,nezastavil na zastávce Batňovice-kostel.Zastávku projel aniž by zpomalil a přesvědčil se zda tam někdo čeká na spoj.
Důrazná domluva
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.