Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80734Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2025, včera

Eva Kloučková

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes 9.2.2025 ve 4:50 váš řidič,který jel z Úpice do Náchoda,nezastavil na zastávce Batňovice-kostel.Zastávku projel aniž by zpomalil a přesvědčil se zda tam někdo čeká na spoj.


Požadované řešení

Důrazná domluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2025 07:29, včera

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.