Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:372
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80738Nespokojenost

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

22 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2025, před 22 hodinami

Jarmila Švédová

Znění stížnosti

Dobrý den, jízda 9.2.2025 z Prahy v 11:47. Výměna vagónu-mista přeházená, nikdo nevěděl kde sedí každý seděl na jiném místě... Vznikli konflikty o místa. Objednání jídla, které přišlo 10min před naší konečnou stanici hrozné. Jeden dort zmrzly druhý zlomený s víčkem od piva na tácku. Špinavý příbor hnus..


Požadované řešení

Zlepšeni vašich služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2025 14:18, před 18 hodinami

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.