Počet nahlášených stížností: | 372 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, jízda 9.2.2025 z Prahy v 11:47. Výměna vagónu-mista přeházená, nikdo nevěděl kde sedí každý seděl na jiném místě... Vznikli konflikty o místa. Objednání jídla, které přišlo 10min před naší konečnou stanici hrozné. Jeden dort zmrzly druhý zlomený s víčkem od piva na tácku. Špinavý příbor hnus..
Zlepšeni vašich služeb
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.