Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:793
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#80739Popis rajčat

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2025, před 21 hodinami

Renata Schmidtmajerová

Znění stížnosti

Zajímalo by mě, proč nejsou rajčata na obalu označena stejně jako na cenovce u regálu, na cenovce je popis rajčata keříková, rajčata Roma....na obalu to není možné najít a spotřebitel nedokáže najít druh který chce koupit, až u pokladny zjistí, že je to jiný druh a to o dost dražší


Požadované řešení

zřetelně uvést na obalu o jaký druh jde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2025 15:19, před 17 hodinami

Prodávající je povinen dle § 12 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Kromě ceny je prodávající dle zákona o ochraně spotřebitele povinen řádně informovat spotřebitele také o vlastnostech prodávaného zboží.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.