Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, firma WOLF STRATEGY s.r.o.,IČ: 19719370, se sídlem: Zámostní 1155/27, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava
prodává plagiáty nakoupené v číně, a zde v čr se je snaží prodávat za super ceny , po zakoupení zboží zjistíte , že se nejedná o originální diagnostiky. Při možnosti vrácení zboží se firma odkazuje na nemožnost vrácení zboží dle
§ 1820 odst. 1 písm. f), § 1837 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník možné vracet.
Zboží přišlo poškozené se zlomeným cd, při této informaci firma zaslala odkaz :
Dobrý den,
níže vám posíláme nový program. Omlouváme se za komplikace při dopravě.
https://www.uschovna.cz/zasilka/RCI7TKLRGRMGUY88-VGG
Nejčastější problémy při instalaci:
Prosíme o důkladné zkontrolování všech bodů a přesného dodržení návodu. Dodržujte vypnutí wifi a antivirového programu včetně Windows defender - tyto programy vám mohou skrýt spouštěcí program VCDSloader protože koncovku programu špatně vyhodnotí jako vir.
Spuštění programu: Program VCDSloader přesuňte do složky souborů na disku C a otevírejte program přes něj.
Nemůžu najít soubor VCDSloader: Vypněte antivirový program případně Windows defender - program by následně neměl být skrytý ale dostupný
Spojení přes bluetooth: Pro připojení bluetooth je potřeba diagnostiku spárovat s PC přes bluetooth a v testu kabelu vybrat připojení přes bluetooth a udělat test kabelu a aktualizaci.
Aktualizace: Program je dodáván jako aktuální software. V případě novější verze bude zákazníkům poslán odkaz s novým software ke stažení.
Velikost okna: Program pracuje standartně ve zmenšeném okně.
Keygen: Pro instalaci keygenu je potřeba nainstalovat program JAVA: https://www.java.com/…ad/ pokud nejde otevřít keygen po instalaci JAWY restartujte PC
Správce zařízení USB ukazuje "!" - vyhledejte ovladače ze souborů na CD a nainstalujte dle pokynů
Kde je jasné , že se jedná o nelegální SW který je kradevý v číně a zde je dále distribuován firmou.
Firma stále aktivně stojí za svou pravdou a je ji absolutně jedno co prodává Telefoní čislo uvedené na webu nexistuje.
https://www.diagnostikyprofi.cz/diagnostika-pro-koncernove-vozy-skoda--vw--audi--seat/
Diagnostika pro koncernové vozy Škoda, VW, Audi, Seat
Vrácení peněz
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní.
Dle § 1837 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu. To platí za splnění všech následujících podmínek:
(i.) tento digitální obsah není dodán na hmotném nosiči, poté co bylo započato s plněním; v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
(ii.) podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
(iii.) podnikatel poskytl spotřebiteli potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4 .
Digitálním obsahem se rozumí data, která jsou vyprodukována a dodána v digitální podobě, jako jsou např. počítačové programy, aplikace, hry, hudba, videa či texty, bez ohledu na to, zda jsou získána stahováním, metodou streamingu či jiným způsobem.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti WOLF STRATEGY s.r.o., Zámostní 1155/27, 710 00 Ostrava. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Mimo to, je možné vadné zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání zboží v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění (např. k navrácení peněžních prostředků po odstoupení od smlouvy) i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: coi.cz/podatelna), která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.