Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Výrobek LAKOSTAN jsem koupil v drogerii v Novém Boru na odstraňování poškozeného nátěru na otopném panelu. Vyrábí se, dle slov prodejce, jen v 750 g balení, přesto jsem jej vybral, protože je vodorozpustný. Druhá nabízená varianta odstraňovače, rovněž ve velkém balení, byla na syntetické bázi. Už dopředu jsem si říkal, že mi zbude min. 90% obsahu a budou starosti s ekologickou likvidací.
Postupoval jsem přesně dle návodu, mezi jmenovanými nátěry k odstraňování byly i syntetické (odstraňovaný:letitý nátěr S 2067 - na radiátory). Doba působení měla být od 15 min. až příp. do 12 hod. (to pro laky na automobilech). Ke smývání narušeného emailu nedocházelo ani po týdnu. Nakonec jsem použil horkovzdušnou pistoli a špachtli.
Takže zbytečná útrata 149,- Kč, zbytečné nanášení na panel a pracné odstraňování prostředku.
Poslal jsem výrobci e-mail s popisem práce a druhu "odstraňovaného" nátěru, abych se dozvěděl kde se stala chyba. Pracovnice firmy mi stejnou cestou odpověděla a vyřídila vzkaz nějakého ředitele, že jsem měl prostředek vyzkoušet někde na růžku panelu!!! To mne doslova "nadzvedlo", že tedy píši Vám. Člověk s takovouto logikou uvažování dělá v této firmě ředitele!?
Co potom s již nakoupeným prostředkem atd.?
Odstraňovač lihových, olejových a syntetických nátěrů LAKOSTAN. Výrobní šarže: 20140911, min. trvanlivost:11062016
Stažení výrobku z prodeje. Na omluvu a příp. vrácení peněz, dle reakce toho pana ředitele, zřejmě mohu zapomenout.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které výrobce popsal a kupující je očekával, je tato věc vadná. Spotřebitel má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Reklamaci však může uplatnit pouze u prodávajícího nebo u osoby k tomu prodávajícím určené (např. servis), nikoli u výrobce.
Uvedl-li výrobce na výrobku nepravdivý údaj, který ovlivnil spotřebitelovo rozhodování, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, za kterou může být uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.