Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:648
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#80751Nesprávné plnění smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2025, včera

Kateřina Todorova

Znění stížnosti

Máme smlouvu na 4 telefony a internet na doma a platíme 3300 kč měsíčně. Jiný operátor mi nabídl lepší tarif za 2600 Kč. a slevu 11 500 Kč. na telefon. Dnes mi volali a nabídli levnější tarif u Tmobile za 2425 Kč. a slevu na telefon 3000 kč,abych zůstali u ní .už jsem byla unavená a souhlasila s tím. Dostala jsem potvrzovací email o rezervaci telefonu v prodejně, ale když jsem dorazila do prodejny, odmítli mi telefon vydat, protože v databázi nebyly žádné informace. Jak to je? Strávila jsem půl dne vyjednáváním a stresem, ztratila čas na příjezd a nakonec odešla s prázdnou. Jsem velmi naštvaný. A to se děje pořád, nikdo nic neví a nemůže nic dělat. nebo říkají, že to udělají, ale neudělají to a vše zůstává stejné.
Děkuji, Todorova


Produkt

Smlouva


Požadované řešení

Dělejte svou práci hned a nepodvádějte lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2025 10:40, před 4 hodinami

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy byla spotřebiteli nabídnuta sleva na mobilní telefon, měla by být také řádně poskytnuta.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Stížnost je tedy možné směřovat přímo ke společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/kontakty-t-mobile.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.