Počet nahlášených stížností: | 551 |
Z toho za letošní rok: | 30 |
Stále v řešení: | 64 |
Není to poprvé co je moje zásilka již 4 dny zaseknuta na depu avšak Vym že je to naposled protože vaše služby jsou .... A již nikdy vašich služeb nevyuziji,Zlatá balikovna je levnější, rychlejší... Je to moje hloupost na vinted máte nyní nejlevnější dopravu a já hloupá jsem do toho šla v balíku mám věci pro miminko zřejmě dřív porodím než mi balíček dorazí jestli vůbec dorazí že. Tentokrát vážně naposledy už nikdy víc zasilkovnu
Balík oblečení z vinted
Chci svůj zaplacený balík prosím
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Galčanová, dle trasování už je zásilka v pořádku u vás, je to tak? Budeme rádi, když nám zachováte přízeň a objednáte s naší dopravou i další věci pro vaše miminko. Věříme, že vše proběhne hladce, jak je zvykem. Za tým Zásilkovny Nikola