Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80764Nelze odstoupit od smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2025, včera

Lenka Müllerová

Znění stížnosti

Pod svým IČO jsem pod telefonním nátlakem odsouhlasila využití jejich služeb, kdy mi nebyly řečeny všechny zásadní informace včetně nemožnosti odstoupení. Až se zaslanou závaznou fakturou mi byly zaslány obchodní podmínky, kde jsem se vše dozvěděla. V ruce nemám žádnou podepsanou smlouvu a žádají o zaplacení plné částky kreditu. Nemluvě o tom, že nebyla dodržena jejich nabídka a žádné poptávky o kterých mluvili při uzavírání telefonní dohody nebyly zaslány.


Produkt

Neomezený kredit ve výši 8 969,-Kč


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy se stornem faktury.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2025 13:13, před 6 hodinami

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.

Pokud by se jednalo o vztah podnikatele s podnikatelem, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele. Závazek však doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta (tím však nedochází . V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.

Mimo to platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.

Jestliže se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, je možné se obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.