Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 9 |
Komunikace s firmou je otřesná. Nikde se není možné dovolat. Píši si s automatem. Nechal jsem ve voze termosku Lamart. Cesta z Brna do Kroměříže. Okamžitě jsem vyplnil formulář. Během pár minut přesné informace a přesto se můj předmět nenašel. Pokud by dostal pokyny řidič během cesty z Kroměříže do Zlína, mohl se v buse podívat do síťky a termosku by našel. Absolutní ignorace.
Kontakt s živými lidmi a vysvětlení proč se nedá dopátrat ztracená věc.
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Kontaktní formulář na společnost FlixBus CZ s.r.o. ohledně ztrát a nálezů nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.