Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:586
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#80787Doklady...bez omluvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2025, před 2 měsíci

Vera Trenzova

Znění stížnosti

Párkrát prohodili štítek a vládne neví, kde se zásilka nachází....místo danovky mám dětské hračky. První operátor...přes dva kecafony...se ani neomluvil.pry lidský faktor...jo chápu...ale ani v dalších dvou hovorech jsem nic nezjistila,,,průšvih za mnoho tisíc...počkám a budu kontaktovat právníka případně......hlavně že mají za zásilku už zaplaceno. Po až ní které mám zásilku jsem našla vlastními silami,,ta na nemá ani kód


Požadované řešení

Najít moji zásilku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 09:53, před 2 měsíci

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.

Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.

Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.

Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2025 16:01, před 2 měsíci

Dobrý den, mrzí nás, pokud došlo k záměně vaší zásilky. Je rozhodně dobře, že věc již řešíte s operátory. Kolegové udělají, co bude v jejich silách, aby se správná zásilka co nejdříve dostala k vám, prosíme vás proto zatím o trpělivost. Hned, jakmile budeme mít nové zprávy, by se s vámi měli kolegové spojit a vše s vámi dořešit. Věříme, že se záležitost podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 12:21, před 23 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.