Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:548
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80791Extrémě nekvalitní zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

23 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2025, před 23 hodinami

Pavel Suchý

Znění stížnosti

Předmět: Stížnost na kvalitu jídel v Masokombinátu Penny – Roudnice nad Labem

Vážený zákaznický servise,

obracím se na Vás se stížností na opakovaně nízkou kvalitu hotových jídel prodávaných v Masokombinátu Penny v Roudnici nad Labem. Dlouhodobě pozoruji, že některé pokrmy neodpovídají očekávané čerstvosti a kvalitě, avšak dosud jsem tuto skutečnost přehlížel. Bohužel má poslední zkušenost mě přiměla situaci řešit.

Dne 12.2.2025 jsem si zakoupil řízky se zapečenými bramborami a musím konstatovat, že šlo o nejhorší hotové jídlo, jaké jsem kdy koupil. Řízky byly tvrdé a působily dojmem, že nejsou čerstvé, zatímco zapečené brambory byly prakticky nepoživatelné. Podobnou situaci jsem zaznamenal i v minulosti, kdy některé pokrmy působily starším dojmem nebo měly nevhodnou konzistenci.

Tímto bych Vás rád požádal o provedení důkladné kontroly kvality jídel v dané provozovně, aby se podobné případy neopakovaly. Očekávám, že se situací budete zabývat a zajistíte odpovídající standardy, které by měly být u prodávaných pokrmů samozřejmostí. Zítra se mám sejít s vedoucí a pokud se kvalita jidel zde nezlepší budu to sdílet na internetu, mám fotky těchto řízků a musím říct, že neznám nikoho kdo by něco takového jedl. Ješte bych rád zdůraznil, že opravdu nepřehaním a jsem schopný doložit důkazní foto materiál viz. níže. Také bych ješte rád řekl, až se podívate na obrázky které jsem zde připnul mi asi dáte za pravdu že po tomto jídle by se u někoho mohli vyskytnout i zdravotní problémy a to se dá už řešit i horší cestou. Já pobočku mam hned vedle baraku a proto zde často chodím a mám o tom přehled jakou kvalitu dostávám a .... Toto je opravdu na zveřejnění. Pro bložší informace tel. ***.

Děkuji za pochopení a věřím, že podniknete kroky ke zlepšení kvality nabízených jídel.

S pozdravem
Pavel Suchý


Požadované řešení

Rád bych aby se toto na pobočce v Roudnici nad Labem řešilo je to už opakované a mám opravdu velkou chut toto zveřejnit na socialní sítě.. Pro bližší info


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 11:13, před 4 hodinami

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.