Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:553
Z toho za letošní rok:32
Stále v řešení:66
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80797Žádná reakce v případě nedodání zásilky ve slíbeném čase

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2025, včera

Petr Čechák

Znění stížnosti

Tohle je email co jsem dostal od Zásilkovny 10.2.2025:

Zdravíme ze Zásilkovny, mrzí nás to, ale vaši zásilku od XXX se nám dnes do Z-BOXu nepodařilo doručit. K Z-BOXu vyrazíme hned následující pracovní den a zkusíme to znova.

Dnes je 12.2.2025, zásilka dosud není doručena a ze Zásilkovna.cz žádná další informace. Očekával bych reakci Zásilkovny, že v případě když nedojde k doručení zásilky ve slíbeném čase, bude kontaktovat zákazníka a vysvětlí mu důvod zpoždění a společně se domluví na dalším postupu. Zákaznický servis v této společnosti očividně není, který by tyto problémy řešil. Očekávají, až se zákazník ozve až bude mít problémem. Tak jsem volal na zákaznickou linku, telefon zvedne nějaká AI, která od Vás vyzvídá, co se stalo a slíbí že se ozve. Bohužel nikdo se neozval a já stále nevím co je s mou zásilkou a kdy bude doručena.


Produkt

Dodávka zásilky ze společnosti Zásilkovna.cz


Požadované řešení

Telefonát/email ze zákaznického servisu společnosti Zásilkovna.cz s informacemi, kdy bude zásilka doručena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 12:16, před 6 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.