Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 6 |
Počítač jsem prodal 4. ledna 2025. Na aukro.cz kupující vše obdržel a nemá žádné reklamace. Prostředky na můj účet dosud nebyly připsány
Chci vysvětlení. Najít, kde jsou mé prostředky
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, situaci jsem prověřila. Platba za uzavřený obchod byla prodejci převedena na jím uvedený bankovní účet dne 8.1.2025. To jsme prodejci v návaznosti na jeho dotaz sdělili už 24.1.2025. Dále nás nekontaktoval. Prodejce zkontaktujeme znovu sami a poskytneme mu i doklad o odchozí platbě pro kontrolu.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče
Dobré odpoledne. Děkuji za odpověď. Psal jsem na podporu 3x. A nedostal jsem odpověď. Dostal jsem to dnes. Přikládám snímek obrazovky mého e-mailu. Poslední dopis byl dnes 08.01.+. Poslal jsem vám také výpis z účtu. Prosím zkontrolujte a pošlete mi odpověď. Děkuju.
Dobrý den,
potvrzení o provedené odchozí platbě jsem Vám zaslala již 2x. Platba Vám byla odeslána z našeho účtu číslo CZ1820100000002802084452 dne 8.1.2025. Pokud Vám nebyla připsána, prosím ověřte situaci u své banky. Následně mi znovu napište v naší e-mailové komunikaci.
Znovu uvádím, že Vám dne 24.1.2025 v 16:57:12 odpovídala kolegyně Olga, následně dne 11. 2. 2025 v 14:12:35 odpovídala už kolegyně Lucie. V textu jejich zprávy se však nenachází "7078361635", které vyhledáváte viz screen shot.
Spor zde žádám uzavřít. Z naší strany byl vše splněno a platba byla odeslána na zadaný bankovní účet. Což jsme uživateli prokázali potvrzením z banky.
S pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče
Dobré odpoledne, našel jsem první a druhý e-mail, o kterém jste psali. Ale v těchto dopisech nejsou žádné soubory. Zašlete mi prosím peněžní příkaz, abych mohl kontaktovat banku.
Dobrý den, doklad jsem Vám zaslala dne 20. 2. 2025 8:12:53. Přikládám jej i zde.
Věřím, že se situaci podaří uzavřít. S pozdravem Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.