Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#80799Počítač jsem prodal 4. ledna 2025. Na aukro.cz kupující vše obdržel a nemá žádné reklamace. Prostředky na můj účet dosud nebyly připsány

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2025, před 21 hodinami

Den Grey

Znění stížnosti

Počítač jsem prodal 4. ledna 2025. Na aukro.cz kupující vše obdržel a nemá žádné reklamace. Prostředky na můj účet dosud nebyly připsány


Požadované řešení

Chci vysvětlení. Najít, kde jsou mé prostředky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 12:37, před 6 hodinami

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2025 13:23, před 5 hodinami

Dobrý den, situaci jsem prověřila. Platba za uzavřený obchod byla prodejci převedena na jím uvedený bankovní účet dne 8.1.2025. To jsme prodejci v návaznosti na jeho dotaz sdělili už 24.1.2025. Dále nás nekontaktoval. Prodejce zkontaktujeme znovu sami a poskytneme mu i doklad o odchozí platbě pro kontrolu.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2025 15:17, před 3 hodinami


Den Grey

Dobré odpoledne. Děkuji za odpověď. Psal jsem na podporu 3x. A nedostal jsem odpověď. Dostal jsem to dnes. Přikládám snímek obrazovky mého e-mailu. Poslední dopis byl dnes 08.01.+. Poslal jsem vám také výpis z účtu. Prosím zkontrolujte a pošlete mi odpověď. Děkuju.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.