Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 6.1.2015 jsem u firmy CZC zakoupil mobilní telefon Microsoft Lumia 535. Po pár dnech se na telefonu objevila závada. Telefon se stával neovladatelným, samovolně se otvíraly a zavíraly aplikace, nepřetržité vibrace, samovolné restartování. Obnovení továrního nastavení nepomohlo.
12.1.2015 REKLAMACE Č.1 (RE15003846). Požadoval jsem nový kus. 28.1.2015 zboží vráceno s odůvodněním - "Uvedená závada se neprojevila, obnoveno tovární nastavení". Závada se samozřejmě projevovala dále. 2.2.2015 REKLAMACE Č.2 (RE 15007638). Opět jsem požadoval nový kus. 10.2.2015 zboží vráceno - opět obnoveno tovární nastavení. Závada se samozřejmě vesele projevovala dále. 12.2.2015 REKLAMACE Č.3 (RE15010138). Požadoval jsem vrácení peněz. Jako důkaz jsem poslal odkaz na video, kde byla závada zaznamenána. 16.3.2015 reklamace vyřízena s výsledkem, že mi došel nový kus (v záznamu o reklamace je uvedena oprava). Tak jsem to vzdal s tím, že mám alespoň nové zboží. 15.9.2015 REKLAMACE Č.4 (RE15048541) - závada se opět začala projevovat. Opět požadováno vrácení peněz. 6.10.2015 reklamace vyřízena - obnoveno tovární nastavení.
Po 4. reklamaci jsem již neměl chuť zboží vůbec rozbalit. Komunikace se servisním střediskem nulová. Na pobočce jsem se taky nikdy nic nedozvěděl. Ztrácím důvěru v tento produkt a v CZC. Požaduji vrácení peněz. Děkuji. Tomáš Ovečka
GSM Microsoft Lumia 535 Dualsim, bílá
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Ovečko.
Vámi uvedené vady se během testovaní v továrním nastavení neprojevily. Z tohoto důvodu také nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Doporučuji věnovat zvýšenou pozornost při instalaci aplikací třetích stran, které mohou silně ovlivnit chod zařízení (za tyto aplikace nenese výrobce ani prodejce právní ani žádnou jinou zodpovědnost.
Pokud s vyjádřením z reklamace nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypracovat znalecký posudek.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Obecně lze od smlouvy odstoupit, poruší-li druhá smluvní strana závazek podstatným způsobem. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3387/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-jeji-podstatne-poruseni).
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.