Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80802Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2025, před 2 měsíci

Kateřina Kněžíková

Znění stížnosti

Řidič nezastavil na zastávce, zřejmě proto, že jsem na ni stála sama, tak mu to nepřišlo důležité zastavit. Měla jsem kvůli toho problém v práci, nestihla jsem totiž audit včas.


Produkt

Havířov, 13.2. 2025, autobus číslo 533 nezastavil na zastávce Havířov- Úřad práce směr Karviná v 7:48


Požadované řešení

Potrestání řidiče, nemůžu si kvůli někomu kdo nedělá svoji práci dovolit chodit do mé práce pozdě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 13:16, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.