Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80802Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2025, před 10 hodinami

Kateřina Kněžíková

Znění stížnosti

Řidič nezastavil na zastávce, zřejmě proto, že jsem na ni stála sama, tak mu to nepřišlo důležité zastavit. Měla jsem kvůli toho problém v práci, nestihla jsem totiž audit včas.


Produkt

Havířov, 13.2. 2025, autobus číslo 533 nezastavil na zastávce Havířov- Úřad práce směr Karviná v 7:48


Požadované řešení

Potrestání řidiče, nemůžu si kvůli někomu kdo nedělá svoji práci dovolit chodit do mé práce pozdě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 13:16, před 5 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.