Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:471
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#80808Nedostupnost zboží v akci

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2025, před 8 dny

Karin Walach

Znění stížnosti

Již po několikáté se setkávám se stejným problémem s dostupností zboží. Již první den nabídky není zlevněné zboží dostupné, naopak první následující den po ukončení akce je zboží již od brzkých ranních hodin doplněné do regálů a prodává se za původní ceny. Dá se tedy říci, že zlevněné zboží zakoupit prakticky nelze.
Konkrétně se jedná o velké balení kapsiček Whiskas a prodejny Tesco Třinec a Český Těšín.
Na prodejně jsem to řešila, prodavačky se omluvily, ale bohužel nebyly schopné nic víc udělat. Dle jejich slov: zboží dodávají v menším množství a bohužel, je často rozebráno zaměstnanci pro ně a pro své blízké.


Produkt

Whiskas kapsičky


Požadované řešení

Zajištění dostatečného množství, aby bylo zboží v době uvedené akce dostupné a postupně doplňováno. A aby si mohli nakoupit zaměstnanci pro sebe a své blízké a něco zbylo i pro nás, obyčejné zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 09:52, před 4 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Byla-li však prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.