Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8081Neprevzatie doporučeného listu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2015, před 9 lety

Ladislav Salai

Znění stížnosti

Dobrý deň,

K poslednej sťažnosti ste mi poradili poslať na adresu AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučený list s dodajkou a nechať si kópiu oboch + žiadosť o vymazanie osobných údajov s evidencie a nechať si kópiu. List si bohužiaľ neprevzali ani na druhý pokus. Dočítal som sa, že majú 18 dní nato aby si ho vyzdvihli na pobočke pošty inak bude poslaný naspäť. Znamená to, že keď sa mi vráti naspäť akoby som ho ani neposlal a objednávka zrušená nebude?

Ďakujem za pomoc


Produkt

Boxerky Prestigio


Požadované řešení

Zrušenie objednávky nechceného tovaru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2015 19:38, před 9 lety

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné. Společnost je vhodné na danou skutečnost upozornit, ať už písemně či telefonicky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2016 16:45, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.