Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
K poslednej sťažnosti ste mi poradili poslať na adresu AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučený list s dodajkou a nechať si kópiu oboch + žiadosť o vymazanie osobných údajov s evidencie a nechať si kópiu. List si bohužiaľ neprevzali ani na druhý pokus. Dočítal som sa, že majú 18 dní nato aby si ho vyzdvihli na pobočke pošty inak bude poslaný naspäť. Znamená to, že keď sa mi vráti naspäť akoby som ho ani neposlal a objednávka zrušená nebude?
Ďakujem za pomoc
Boxerky Prestigio
Zrušenie objednávky nechceného tovaru
|
Tweet |
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné. Společnost je vhodné na danou skutečnost upozornit, ať už písemně či telefonicky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.