Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80811Stížnost na https://bdsm.perverz-seznamka.cz/support/

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2025, před 8 dny

Petr Král

Znění stížnosti

mám podezření, že se jedná o seznamku, která šíří podvodné virtualní obrázky žen aby nalákala zájemce. Když jsem toto zjistil a žadal o okamžité ukončení, bylo mi sděleno, že to nelze a že musím at chci a nebo nechci zaplatit plnou častku za 3 měsíce.
Dá se tedy s tím neco delat?
Obdržel jsem tuto zprávu:
Vážený pane,

děkujeme za Váš e-mail. Vaše členství již bylo vypovězeno a jeho platnost vyprší uplynutím předplaceného období.

V našich Všeobecných obchodních podmínkách (VOP), se kterými jste souhlasil při registraci se nachází informace o tom, že uživateli bohužel není možné platbu vrátit ani nemůže odstoupit od smlouvy, pokud již začne službu využívat.




Doufáme, že jsme Váš problém vyřešili k Vaší spokojenosti. Přejeme krásný den!


S pozdravem,
AF
Zákaznická podpora

V případě, že nechcete čekat na odpověď od našeho týmu zákaznické podpory, můžete navštívit naši novou stránku FAQ.
Nejčastější dotazy naleznete zde: https://imx1.freshdesk.com/cz/support/home.

On Wed, 18 Dec at 11:28 AM , *** wrote:
chci vedet kdy tu smlouvu zrušíte a vratíte peníze
Král Petr
---------- Původní e-mail ----------
Od: ***
Komu: bdsm.perverz-seznamka.cz Zákaznický servis
Datum: 16. 12. 2024 23:18:17
Předmět: odstoupení od smlouvy
Pro CB Media Limited, Spaces Business Center Elstow Road, Suite #A3, Bedford, MK42 8PL, United Kingdom
Já/my (*) tímto oznamuji (-eme) , že odstupuji (-eme) od mé/naší (*) smlouvy o prodeji tohoto
zboží (*)/ o poskytování následujících služeb (*),
Objednáno (*) / datum obdržení (*): __16.12.2024________________________
Uživatelské jméno zákazníka (-ů): ***
Email zákazníka(-ů): ***
Podpis zákazníka (-ů) (pouze pokud je tento formulář zasílán v papírové podobě):
__________________________
Datum: ___16.12.2024_______________________
---------- Původní e-mail ----------
Od: bdsm.perverz-seznamka.cz Zákaznický servis
Komu: ***
Datum: 15. 12. 2024 9:17:10


Produkt

bdsm.perverz-seznamka.cz/support/


Požadované řešení

chtel bych vratit na muj účet zpet aspon čast te zaplacené častky, nebot zjistuji, že dámy na fotkách jsou pravdepodobne jen fotky. Nikdo mi ani neodpovedel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 10:20, před 4 dny

Uvádí-li společnost při nabízení svých služeb klamavé informace, které mohou vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavé konání, jenž patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz vedení nekalých obchodních praktik, bude vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více informací ohledně podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese: https://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Obecně platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní. V § 1837 písm. a) OZ je uvedeno, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty. V případě, že se jedná o plnění za úplatu, nelze od smlouvy odstoupit pouze pokud plnění započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.

Spotřebiteli však doporučujeme smlouvu preventivně vypovědět, tak jak zde již spotřebitel podle popisu stížnosti učinil. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou - nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.