Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 39 |
Stále v řešení: | 73 |
Zásilku jsem podal v Z-Boxu ve středu. Trvalo dva dny, než zásilku ze Z-Boxu převezli na depo (pořád stejný město - Plzeň). Jelikož byl pátek, smířil jsem se s tím, že budou zásilku doručovat holt až v pondělí. Ukázalo se, že jsem byl optimista. Zásilka dorazila v úterý teprve na doručovací depo ve městě příjemce, odkud ji další den doručovali příjemci. Takže když to shrnu: Zásilku jsem podal ve středu, příjemce jí dostal další týden ve středu. Tohle vědět, tak využiju služeb jakékoliv konkurence (kromě ČP) a zájemce by měl zásilku doma druhý den. Jak byla Zásilkovna kdysi skvělá, tak je teď strašná. To snad už i Česká pošta je na tom lépe.
Doručení zásilky
Žádné. Berte jako recenzi.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, moc nás mrzí, že doručení tentokrát trvalo déle, než je obvyklé. Budeme rádi, když do nás i po této zkušenosti znovu vložíte svoji důvěru. Většinu zásilek doručíme do druhého dne, proto věříme, že i u vás příště vše proběhne hladce. Uděláme pro to první poslední. Za tým Zásilkovny Nikola