Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:73
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80826Strašná doba dodání.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2025, před 8 dny

Kamil Krpelan

Znění stížnosti

Zásilku jsem podal v Z-Boxu ve středu. Trvalo dva dny, než zásilku ze Z-Boxu převezli na depo (pořád stejný město - Plzeň). Jelikož byl pátek, smířil jsem se s tím, že budou zásilku doručovat holt až v pondělí. Ukázalo se, že jsem byl optimista. Zásilka dorazila v úterý teprve na doručovací depo ve městě příjemce, odkud ji další den doručovali příjemci. Takže když to shrnu: Zásilku jsem podal ve středu, příjemce jí dostal další týden ve středu. Tohle vědět, tak využiju služeb jakékoliv konkurence (kromě ČP) a zájemce by měl zásilku doma druhý den. Jak byla Zásilkovna kdysi skvělá, tak je teď strašná. To snad už i Česká pošta je na tom lépe.


Produkt

Doručení zásilky


Požadované řešení

Žádné. Berte jako recenzi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 10:59, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2025 16:06, před 5 dny

Dobrý den, moc nás mrzí, že doručení tentokrát trvalo déle, než je obvyklé. Budeme rádi, když do nás i po této zkušenosti znovu vložíte svoji důvěru. Většinu zásilek doručíme do druhého dne, proto věříme, že i u vás příště vše proběhne hladce. Uděláme pro to první poslední. Za tým Zásilkovny Nikola

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.