Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:73
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80830Z-box se neotevřel

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2025, před 8 dny

Tereza Pohnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem chtěla vyzvednout balík ze Z-boxu, bohužel boxy piply ale dvířka se neotevřely. Možná kvůli mrazu. Prosím o radu jak balík dostanu z boxu. Místo boxu Ecksteinova 859, Chyne, mail *** a telefon ***.
Dekuji Pohnerová

Zdravime, zasilka je pripravena k vyzvednuti v Z-BOXu! Kod: ***.
Zasilka *** od Vinted uz ceka v Z-BOX Chyne, Ecksteinova 859 do 17. 2. 23:59.
Z-BOX otevrete pomoci kodu nebo mobilni aplikace Zasilkovna.


Produkt

Již v textu


Požadované řešení

Prosím o info jak box otevřít


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 11:19, před 5 dny

O problému s otevřením Z-BOXu je vhodné a účelné informovat přímo danou společnost.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2025 16:15, před 5 dny

Dobrý den, paní Pohnerová, dle našeho systému již situaci řešíte se zákaznickým servisem. Vyčkejte proto prosím na další instrukce kolegů. Měli by se s vámi spojit hned, jakmile budou vědět něco nového, a vše s vámi dořešit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.