Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80840Stížnost na řidiče autobusu 350.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2025, před 6 dny

Iveta Schonova

Znění stížnosti

Dobrý den včera jsem jela autobusem v 12.53. V Praze jsme měli být v 13.20. ale byly jsme tam 13.36. Dobu nabíral lidí a potom jel strašně pomalu. Pospíchala jsme od 14.00hod. do divadla. Měla jsem co dělat abych to stihla. Večer jsem opět chtěla jet 350 v 18.38 a vůbec nedorazil. Byla bych ráda kdyby jste to vyřešili. Děkuji Schonová


Požadované řešení

Ráda bych chtěla sjednat nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 12:06, před 5 dny

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.