Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den včera jsem jela autobusem v 12.53. V Praze jsme měli být v 13.20. ale byly jsme tam 13.36. Dobu nabíral lidí a potom jel strašně pomalu. Pospíchala jsme od 14.00hod. do divadla. Měla jsem co dělat abych to stihla. Večer jsem opět chtěla jet 350 v 18.38 a vůbec nedorazil. Byla bych ráda kdyby jste to vyřešili. Děkuji Schonová
Ráda bych chtěla sjednat nápravu
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.