Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80845Řidič zastavil, ale hned odjel a neltevřel dveře

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2025, před 7 dny

Marie Bolechovska

Znění stížnosti

Řidič vůbec nechtěl, abych nastoupila do autobusu. Neotevrel mi dveře!!!
Je to autobus 605 (ráno v 6:10)


Produkt

605 (6:10)


Požadované řešení

Chci, aby řidič autobusu byl normální a dával možnost nastoupit do autobusu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 13:19, před 7 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.