Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 7.2.v poledne jsem jel autobusem,který jel z FM.ze Šenov-škola na žel.stanici Havířov.Řidici jsem uvedl ČSD Havířov.Ten mi prodal jízdenku na ČSAD Havířov to je 1 zastávka od nástupu za 38kc.pri následné reklamaci ceny a omluvy že jsem myslel že ví,že ČSD je žel.stanice začal vysvětlovat že jsem neřekl něco o přestupní zastávce atd.storno nechtěl řešit,nadával a chtěl ať si na 1zastávce vystoupím.To jsem odmítl a dojel údajně už načerno na vlak.nadrazi.Nehorazne chování,poškozuje dobrou pověst Vasi firmy.prosim o projednání.Dekuji
upozornění na nevhodné chování k cestujícím informovat mě o vyřešení.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si zakoupené jízdenky kontrolovali nejlépe ihned po jejich zakoupení. Pokud spotřebitelem nahlášená zastávka neodpovídá údajům na lístku, je vhodné na toto upozornit řidiče a žádat nápravu.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.