Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý večer,
chtěla bych Vás poprosit o dořešení situace. Koupila jsem si u Vás telefon
+ pojištění na 24 měsíců, po 12 měsících mi z ničeho nic přestal fungovat sám se restaltoval a poté nic, přišla jsem o všechny fota + kontakty cca 500 čísel... Samovolně se vypínal a poté nebyl k nalezení český jazyk.
Telefon jsem tedy zanesla k Vám , je moc hezké že je opravený ale zadní kryt je spálený a poškrábaný a takto nebyl ani náhodou.
Musela jsem si ihned koupit nový tel jelikož mi přestal jít z minuty na minutu. A ještě se dočkám úplně poškrábaného telefonu.
Jelikož jsem měla pojištění žádám o navrácení peněz.
Popř se obrátím na jiné prostředky.
Prosím o kladné vyřízení.
Mobilní telefon Xiaomi MI2S 32GB WHITE
Žádám o vrácení peněz a to prosím v každém případě.
Děkuji
|
Tweet |
Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.