Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:73
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80855Prohození zásilky a ztracení druhé zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2025, před 5 dny

Lucie Vladyková

Znění stížnosti

V prvním případě mi zásilku odesílala známá, která na balíček napsala mé jméno, telefonní číslo a adresu Z-boxu, do kterého má zásilka přijít. I přes toto označení se zásilka zaměnila a zaslala jinému příjemci.(Fotografii balíčku můžu zaslat, pouze nechci veřejně sdílet)
Naštěstí byl přijemce mé zásilky velmi milý a předání jsme si domluvili dle svého uvážení (V případě zaslání přes společnost bychom čekali dalších X dní).
Zásilka byla pojištěna, ale to se bohužel na tento případ nevztahuje (Dlouhé trvání a odeslání jinam je dle informací v pořádku)
V druhém případě se zásilka zasekla na podacím místě nebo depu. Přijato 10.2. dnes je 17.2. a zásilka se stále nepohla. Toto je v řešení s operátory a dle informací musí dělat inventuru.

Nicméně největší problém vidím v tom, že zásilkovna ani u jednoho případu sama nekontaktuje ani nijak neupozorní příjemce. Poté sami pátráte po informacích o Vaši zásilce a je vám sděleno, že za to bohužel nikdo nemůže a jedná se o pochybení lidského faktoru.
V pořádku, stát se to může, ale ne dvakrát během jednoho týdne.


Požadované řešení

Ocenila bych kompenzaci dle Vašeho uvážení. (Například první zásilka byla pojištěna na 2200kč.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 14:02, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2025 16:20, před 5 dny

Dobrý den, paní Vladyková, je nám líto, že se to u vás takto sešlo a setkala jste se s něčím podobným v takto krátkém období. Co se týče reklamace první zásilky, jelikož nedošlo ke ztrátě a zásilka byla nakonec dohledána, nevzniká dle našich všeobecných obchodních podmínek nárok na náhradu škody. Tento průběh doručení nicméně rozhodně v pořádku není a uděláme vše pro to, aby se v budoucnu nic takového neopakovalo. Je dobře, že jste ohledně druhé zásilky ve spojení s operátory. Prosíme vás nyní o vyčkání, až se vám kolegové ozvou s novými informacemi. Měli by se s vámi spojit hned, jak budou vědět cokoli nového. Věříme, že se jim tentokrát podaří vše dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.