Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8087Reklamace zamítnuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2015, před 9 lety

Michal Honzů

Znění stížnosti

Dne 28.9.2015 jsem předal na reklamaci nosítko "babykool g2i", jež jsem zakoupil v internetovém obchodě Mall.cz.

Toto zboží jsem zakoupil 6.11.2014, tedy před necelým rokem. Využito bylo v mém případě cca. 5x za celou dobu a při šestém využití došlo k prasknutí plastové spony, jež zabezpečuje nosítko.

Dle vyjádření od společnosti MondiTrade, kam bylo nosítko zasláno společností Mall.cz jsem se dozvěděl následující, a teď cituji: "Produkt byl vyzkoušen, všechny jeho funkce byly testovány, zejména se zaměřením na popisovanou závadu. Jedná se mechanické poškození. Tímto se reklamace zamítá."

Nepříjde mi úplně v pořádku, když část výrobku (konkrétně zmíněná plastová spona) po necelém roce užívání praskne. Pokud se tak už stane, určitě se nejedná o vlastnosti produktu, se kterými je třeba počítat. Pokud ano, rozhodně to na zboží ani na internetovém obchodu není uvedeno. Pokud by bylo, zboží v ceně téměř 2000 Kč bych rozhodně nezakoupil. Jde přece o bezpečnost dětí.

A teď si představte, že by došlo k prasknutí obou spon najednou. Můj syn by z nosítka vypadl a následky by mohly být tragické.

Proto Vás žádám o pomoc s touto reklamací. Společností Mall.cz jsem byl odkázán s dotazy na MondiTrade a ta mě zase odkázala zpět na Mall.cz s tím, že oni si ani nic neevidují a tudíž mi nic neřeknou. Po nekonečných pokusech získat vyjádření ze strany Mall.cz jsem se po 20 min. čekání ve frontě na tel. lince dozvěděl od operátora, že jsem asi nosítko používal špatně.
Na prodejně jsem byl "odpálkován" tím, že pokud s tím nesouhlasím, můžu to reklamovat znovu, ale rovnou mi to prý dotyčný zaměstnanec bez čekání zamítne.

Podivné mi příjde, že nedávno Mall.cz toto zboží prodával jako zboží 2.jakosti.

Nelíbí se mi chování společnosti Mall.cz vůči zákazníkům.

S pozdravem

Michal Honzů


Produkt

Babykool G2i - Army


Požadované řešení

Rád bych zboží vrátil a za navrácenou hotovost zakoupil pro syna zboží jiné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2015 20:52, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud je spotřebitel toho názoru, že by výrobek nemusel být bezpečný, může rovněž podat podnět k prošetření České obchodní inspekci, která je v dané oblasti příslušným dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2015 18:32, před 9 lety

Vážený pane Honzů,

Vaše reklamace byla servisním střediskem zamítnuta s odůvodněním, že se jedná o mechanické poškození, na které není možné uplatnit záruku.

Vzhledem k tomu, že s tímto vyjádřením nesouhlasíte, Vám doporučuji obrátit se na soudního znalce, který závadu znovu posoudí. V případě, že bude jeho vyjádření v rozporu s vyjádřením servisního technika, otevřeme nové reklamační řízení.

Je mi líto, že máte potíže se zbožím, které jste zakoupil v našem obchodě.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 13:29, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 15:13, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.