Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#80882Naúčtovaná jiná částka než je uvedená na výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2025, před 4 dny

Tomas Truxa

Znění stížnosti

U zakoupeného zboží naúčtovaná jiná částka než je částka uvedená na obalu výrobku!!! Jedná se o nákup položky ASC Losos obecný filet, obchod Albert, Bardějovská 3268, 470 06 Česká Lípa. Kontrola položky po nákupu v aplikaci až doma a to při vybalování nákupu. Obal byl v akční ceně 349 Kč/kg, cena za výrobek tedy 121,80 Kč (hmotnost 0,349). Částka naúčtovaná a zaplacená byla dle účtenky ve výši 186,70 Kč za výrobek, tedy 0,349 kg * 535 Kč/kg. Rozdíl na této položce 64,90 Kč.


Produkt

ASC Losos obecný filet, šarže L025047


Požadované řešení

Vrácení rozdílné částky a náprava v systému prodejny Albert. Na info linku Albert jsem zasílal také.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2025 12:09, včera

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.