Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:149
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#80887Neuznaná reklamace utřepaný svár+ nefunkční motor, vše v prodloužené obchodní záruce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2025, před 3 dny

Stanislav Holiš

Znění stížnosti

zamítnuta reklamace na ulomený svár + zadřený ventil v motoru.
Když pominu zadřený ventil tak utřepaný svár v prodloužené záruce patří do oprav které by měly být odstraněny. a zpráva od Hechtu že pevně přivařený díl k výfuku z výroby který se po čase utřepal je zanedbaná údržba je do nebe volající nesmysl.


Produkt

servisní zakázka č. ***


Požadované řešení

opravit utřepaný díl, motor si opravím sám, nemám čas se zabývat se žabomyšími válkami.
koupil jsem si nový agregát zaplatil jsem opět prodlouženou záruku, ale je mi jasné že jsou to jen vyhozené peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2025 12:19, včera

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu dvou let, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Záleží tedy, co bylo mezi stranami ujednáno ve smlouvě či v obchodních podmínkách ohledně reklamace v prodloužené záruce.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.