Počet nahlášených stížností: | 384 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
U společnosti jsme žádné zboží ani služby neobjednávali a nedošlo ani k potvrzení první SMS a i přes zaslání STOP, stále platbu strhávali.
29.1. 6:57 - 99Kč
5.2. 7:52 - 99Kč
12.2. 6:52 - 99Kč
celkem 297Kč
Žádný produkt ani službu jsme neobjednávali.
Vrácení peněz a zrušení strhávání částky.
|
Tweet |
Jestliže společnost obdržela finanční prostředky spotřebitele bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V případě, že by je zadržovala bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost je možné mimo jiné kontaktovat doporučeným dopisem na adresu sídla - Gočárova třída 1754/48b, 50002 Hradec Králové.
Zároveň je možné kontaktovat banku, která by následně mohla mít možnost zkontaktovat majitele druhého účtu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, rádi bychom vás požádali o kontaktování naší zákaznické podpory pro podrobnější informace. Můžete nám napsat na e-mail: podpora@comgate.cz nebo zavolat na tel. číslo 228 224 267. Naše zákaznická podpora vám s radostí pomůže s dohledáním detailu platby a vyřešením případného problému. S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.
napsal jsem tedy napřímo mail na podpora@comgate.cz
Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Uděláme vše pro to, abychom Váš požadavek vyřešili co nejdříve. S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.
Bylo mi napsáno, abych kontaktoval jinou společnost.
společnost ComGate Payments je technický zpracovatel platebního řešení Premium SMS.
Pro podání reklamace, prosím, kontaktujte provozovatele služby společnost NTH na e-mailové adrese info.cz@ccsupport.biz nebo na telefonním čísle 800 210 280.
Tímto Vám potvrzuji zablokování prémiových SMS zpracovaných naší společností na tel. č. +420792751919. Pokud si přejete prémiové SMS zrušit úplně, obraťte se prosím na svého operátora.
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Vzhledem k tomu, že platba již dle společnosti odešla provozovateli služby, je nutné již proběhlé platby reklamovat přímo u něj.
Protože společnost zablokovala prémiových SMS na uvedené telefonní číslo, uzavíráme stížnost s dosažením dohody stran.