Společnost


WE|DO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80889Komunikace s kurýrem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2025, před 22 dny

Zuzana Sotáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

kurýr mi měl včera doručit zásilku, poté když jsem mu oznámila, že jsem v práci a jestli mi zásilku *** může uložit na podacím místě, tak mi odpověděl velmi znechuceným hlasem, že jsem mu měla dát vědět, že nebudu doma a že tam jel zbytečně, poté mi položil mobil. Za chvíli mi přišla zprava, že zásilka byla odmítnuta.

S takovým jednáním jsem se ještě doposud nesetkala, navíc jsem si zásilku nechala původně poslat do ALZA boxu, abych se vyhla komplikacím s doručením. Nýbrž po týdnu, kdy mi zásilku odkládali, mi dali na výběr jinou dopravní službu - WEDO. Již jsem si jistá, že tahle zkušenost mi stačila a Vaše služby v budoucnu nevyužiju.


Požadované řešení

O zásilku už nemám zájem, chci vrátit, co nejdříve peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2025 12:48, před 21 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).

Pokud si strany neujednají výši skladného, platí za ujednanou výše obvyklá dle § 2159 odst. 3 OZ.

Samotné nepřevzetí zboží však není považováno za odstoupení od smlouvy, neboť odstoupit je možné pouze výslovně.

Pokud tedy již spotřebitelka nemá zájem o zakoupené zboží, je vhodné odstoupení od smlouvy zaslat společnosti, u které bylo zboží zakoupeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.