Společnost


WE|DO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80889Komunikace s kurýrem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2025, před 2 dny

Zuzana Sotáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

kurýr mi měl včera doručit zásilku, poté když jsem mu oznámila, že jsem v práci a jestli mi zásilku *** může uložit na podacím místě, tak mi odpověděl velmi znechuceným hlasem, že jsem mu měla dát vědět, že nebudu doma a že tam jel zbytečně, poté mi položil mobil. Za chvíli mi přišla zprava, že zásilka byla odmítnuta.

S takovým jednáním jsem se ještě doposud nesetkala, navíc jsem si zásilku nechala původně poslat do ALZA boxu, abych se vyhla komplikacím s doručením. Nýbrž po týdnu, kdy mi zásilku odkládali, mi dali na výběr jinou dopravní službu - WEDO. Již jsem si jistá, že tahle zkušenost mi stačila a Vaše služby v budoucnu nevyužiju.


Požadované řešení

O zásilku už nemám zájem, chci vrátit, co nejdříve peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2025 12:48, včera

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).

Pokud si strany neujednají výši skladného, platí za ujednanou výše obvyklá dle § 2159 odst. 3 OZ.

Samotné nepřevzetí zboží však není považováno za odstoupení od smlouvy, neboť odstoupit je možné pouze výslovně.

Pokud tedy již spotřebitelka nemá zájem o zakoupené zboží, je vhodné odstoupení od smlouvy zaslat společnosti, u které bylo zboží zakoupeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.