Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
kurýr mi měl včera doručit zásilku, poté když jsem mu oznámila, že jsem v práci a jestli mi zásilku *** může uložit na podacím místě, tak mi odpověděl velmi znechuceným hlasem, že jsem mu měla dát vědět, že nebudu doma a že tam jel zbytečně, poté mi položil mobil. Za chvíli mi přišla zprava, že zásilka byla odmítnuta.
S takovým jednáním jsem se ještě doposud nesetkala, navíc jsem si zásilku nechala původně poslat do ALZA boxu, abych se vyhla komplikacím s doručením. Nýbrž po týdnu, kdy mi zásilku odkládali, mi dali na výběr jinou dopravní službu - WEDO. Již jsem si jistá, že tahle zkušenost mi stačila a Vaše služby v budoucnu nevyužiju.
O zásilku už nemám zájem, chci vrátit, co nejdříve peníze.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).
Pokud si strany neujednají výši skladného, platí za ujednanou výše obvyklá dle § 2159 odst. 3 OZ.
Samotné nepřevzetí zboží však není považováno za odstoupení od smlouvy, neboť odstoupit je možné pouze výslovně.
Pokud tedy již spotřebitelka nemá zájem o zakoupené zboží, je vhodné odstoupení od smlouvy zaslat společnosti, u které bylo zboží zakoupeno.