Počet nahlášených stížností: | 471 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 13 |
20 let chodím přes celé město v Kolíně kupovat do Tesca i když Kaufland a jiné obchody mám hned vedle. Stejně tak řada moji sousedé. Důvodem bylo výborné pečivo, hlavně "Tiger housky" které jinde nemají. Zároveň s tím samozřejmě děláme velký nákup všech ostatních věcí. Zhruba rok jsou "Tiger housky" i některé jiné pečivo většinou (ne vždy) ztvrdlé na kámen. Na dotaz zaměstnancům mi odpověděli, že mají nově nařízeno potírat je palmovým olejem, který působí toto ztvrdnutí. Nemá smysl mi psát jaké má palmový olej vynikající vlasnosti. Rád věřím, ale k čemu to je, když jsou housky tvrdé jak kámen ? Už u Vás nebudu nic nakupovat a moji sousedi také ne. Když děláte takovouto šílenost u jednoho druhu zboží, kdoví co provádíte s ostatním zbožím.
Tiger housky a některé další pečivo.
Stejný výrobní postup jaký perfektně fungoval 20 let.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.