Společnost


Smart Advert LP

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80891Vracím obsah léčivých mastí, jsou bez českého překladu a ztratila jsem důvěru

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2025, před 2 dny

Věra Plhoňová

Znění stížnosti

Balíček jsem obdržela na základě telefonické smlouvy, slíbenou slevu jsem nedostala a nechápu, jak se při nabídce objevil MUDr. Primula, který to dokumentoval také v naší TV


Produkt

nevím


Požadované řešení

zasílám na zpáteční adresu a očekávám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2025 12:52, včera

Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).

V daném případě spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu apod.) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.