Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:126
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80895Úprava ceny rezervace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2025, před 2 měsíci

eliška koudelková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych se obrátila na Vás ohledně rezervace, kterou jsem uskutečnila prostřednictvím platformy Booking.com na pobyt v termínu 2. – 6. července 2025. Při rezervaci byla cena uvedena jako 14 732 Kč a tuto částku jsem potvrdila a očekávala.

Po několika týdnech jsem obdržela zprávu, že došlo k chybě při zobrazení cen na Booking.com a že cena v období konání festivalu Beats for Love je nyní vyšší. V rámci této komunikace mi bylo doporučeno zrušit stávající rezervaci a provést novou za cenu 24 660 Kč na oficiálních stránkách hotelu.

Chtěla bych zdůraznit, že zrušení rezervace by pro nás znamenalo značné nepříjemnosti. Sehnat ubytování v Ostravě v tomto termínu je skutečně velmi obtížné, a už jen hledání dostupného místa v této oblasti je časově i logisticky náročné. Tato situace nás velmi frustruje, protože nám to zkomplikuje celkové plánování pobytu.

Ráda bych se ujistila, že zůstane zachována původní cena a že nebude potřeba upravit naše podmínky, které jsme si potvrdili. Prosím Vás tedy o zvážení tohoto faktu a o rychlé vyřešení této záležitosti.

Těším se na Vaši odpověď a věřím, že situaci vyřešíte co nejdříve.

S pozdravem,
Elšika Koudelková
***


Požadované řešení

rezervace za původní cenu nebo návrh jiné alternativy za stejnou cenu jako původní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2025 13:40, před 2 měsíci

Spotřebitel obecně může na dodání zboží za smluvených podmínek trvat, výjimku však tvoří případy, kdy je zjevné, že cena zboží je podezřele nízká v důsledku chyby. Podnikatel však takovou situaci musí mít vyhrazenou v obchodních podmínkách. Pokud by v obchodních podmínkách nebyla, posuzovalo by se, zda je cena objektivně a zjevně nepřiměřená hodnotě zboží.

V tomto případě tedy záleží, zda byla cena za ubytování zjevně chybná.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2025 13:54, před 2 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.