Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8090Nedodávání novin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2015, před 9 lety

Lumír Kulhánek

Znění stížnosti

Mám stálé předplatné Blesku (placeno čtvrtletně) s dodávkou dle Obchodních podmínek do 7:30 do schránky. Přestože jsem již počtvrté od 13.10. reklamoval skutečnost, že místo dodávky kolem 7:00 zvláštním dodejcem je mi doručován tisk až kolem poledne, kdy jej přiváží standartní rozvoz pošty, nic se nestalo, žádná náprava, jen mi operátorky na reklamacích stále nabízení, že reklamaci tzv. "založí".
Mně je absolutně jedno co s tím uděláte interně, ale skutečnost, že se neděje nic mi napovídá, že Vaše reklamační oddělení je zcela k ničemu.
Evidovat reklamaci do PC a nic neudělat, by skoro stálo za zvážení zda by Vaše úřednice neměly dělat nějakou jinou méně náročnou profesi.
Stále mi nabízejí rozhovor se zástupcem místní pošty o jeho personálních problémech místo toho abyste zařídili dodání zastupujícím pracovníkem včas dle Obchodních podmínek.
Nyní mi leží na stole další předplatné a skutečně nevím, zda si tisk předplatit, protože číst večer po práci ranní noviny je věřte mi opravdu pitomost.
Doufám, že konečně někdo něco ve věci udělá, zatím je Vaše jednání naprostá nula.
Je to pro Vás opravdu takový problém dát 1 pracovnici odměnu a služební či soukromé auto na cesťák, aby za chybějícího pracovníka rozvezla tisk?

arch. Lumír Kulhánek


Požadované řešení

Již naznačeno nahoře.
Prostě chci dostat službu, kterou platím, včas. Nic víc, nic míň.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2015 09:35, před 9 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.

Návrh může u ČTÚ podat uživatel služby, a to nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo ode dne marného uplynutí lhůty k jejímu vyřízení. Dopis s návrhem by měl být adresován místně příslušnému odboru ČTÚ nebo na elektronickou podatelnu podatelna@ctu.cz. Seznam adres podatelen odborů naleznete na www.ctu.cz. Z návrhu musí být zřejmé, kdo jsou účastníci sporu, v jaké věci spor vznikl a co navrhovatel požaduje. Podání návrhu je spojeno s povinností uhradit správní poplatek ve výši 100 Kč, k jehož zaplacení ČTÚ navrhovatele vyzve. Pokud nedojde k jeho úhradě ve stanovené lhůtě, je řízení zastaveno.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.