Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
6 prosince se mi stala nehoda. Při jízdě v autě jako spolezdec mi z ruky vyklouzl energeticky který mi spadl na zem a následně stříkl pod autosedačku pod kterou jsou kabely a jednotky řízení vozu atd… jedna se o BMW. Během několika minut začalo auto vykazovat chyby v elektronice. Začaly se zapínat sterace, topení, vyskakovat chyby na palubní desce. Auto kamarád odstavil u mého domu a dal s ním nejezdil. Hned druhý den ráno jelikož se to stalo večer jsem kontaktovala pojišťovnu jelikož mám u nic pojištění odpovědnosti v běžném občanském životě. A zde to vše začalo. Jelikož jsem pojištění platila cca 10let a nikdy ho nepotřebovala uplatňovat tak mi bylo vše vysvětleno operátorkou na lince. Škodní událost byla zaevidována s tím ze mě do 2 dnů bude kontaktovat likvidátora. Auto stalo a nic se nedělo. Po 2 dnech kdy se nikdo neozval jsem volala opět ja, bylo mi sděleno ze se dnes urcite ozve. Ano ozvala s tím ze se znova vyprávělo co se stalo, kontaktovala i kamaráda a do 2 dnů měl přijet technik auto nafotit aby se s ním mohlo už něco dělat a mohlo se opravit. Opět se nikdo neozval. Znova sem to urgovala ja, že uběhly další dva dny, upozorňovala ze se jedna o elektroniku a nečinnost muže celou škodu ještě zhoršit. Opět sliby, ano urguji to a nic víc delat nemůžu… tohle mi bylo sděleno. Po 10 dnech od nahlášení škody uz byl kamarád naštvaný a ja taky. Znova jsem volala ať mi sem hned někoho pošlou ze auto stojí nemůže ho kamarád opravit zprovoznit vůbec nic díky nečinnosti pojišťovny. Když jsem nabídla ze to nafotím ja ať se to pohne, tak mi to bylo zamítnuto.!!! To uz jsem byla dost vytočena což poznala i likvidátora protože do 2 hodin si to konečně přišli nafotit. Bylo tam pochybeni likvidátory takže si to převzal někdo jiný a to teprve bylo o nervy. Vyžádal si diagnostiku , což super aspoň posun po skoro měsíci , ta vykazovala několik chyb, které s touto událostí nemusela ani souviset. Ok opět jsem volala ja po pár dnech co teď s tím co dal.Arogantní a nepřijatelné chování. Odmítal se se mnou vůbec bavit ze tohle si uz bude řešit s poškozeným atd… přitom ja jsem jasně řekla ze chci vedet další postupy, protože celá záležitost je dlouhá a auto nebylo ještě ani v servisu aby se konečně podívali co vše je zasazeno, díky vylitému energetickému nápoji. Jeho slova mi máme na šetřeni 3 měsíce ze zákona takže si tam pošlu ještě jednoho technika ať se na to podívá… a ten přijde až po novém roce, dřív to nebude… naprosto zbytečné protože technik nesundá autosedačku a nevyndá jednotku aby se na ni podíval jestli byla polita, a samozřejmě si auto nenapíchne aby udělal diagnostiku, když se mu něco nezdá. Když přijel další technik tak mi hned volal známi jestli si už z něho dělají srandu a co to mam za pojistku, ze na to *** a nechá si to spravit sám. Ma to jsem ho prosila ať jeste počká, ze uz to dořešíme. Protože mi likvidátor sdělil , když se to opraví dřív tak se stizi cely proces toho šetření. Říkám ok no. Likvidátor se s kamarádem bavil arogantně a jak s hlupákem a vnucoval mu své závěry. Technik co přijel mu začal tvrdit, že je to baterka či kostra a taky mu vnucovat svou verzi. Na to jsem celá rozčilená znova volala a telefon mi pan likvidátor zavěsil. Nemám mluvit za poškozeného a u šetření jsem nebyla. .. stačilo mi jak se bavil se mnou dřív i nyní takže jsem neměla důvod poškozenému nevěřit. Samozřejmě jsem podala stížnost. Ale dle mého naprosto zbytečné. Když mě kontaktovali, bylo mi řečeno že nic špatného neshledali. V tem dem mi přišly další pokyny ať se auto odveze do servisu a ten ať nafotí poškození jednotky a potvrdí že je škoda způsobena vylitím energetického nápoje. Po měsíci a půl od vzniku se vozidlo konečně dostalo do servisu, který vše nafotil , jasně politou a zaoxidovanou jednotku, potvrdil zasažení tekutinou a doporučil její výměnu. Jednotku nakonec vyčistili a vložili zpět, s tím jestli bude opět vykazovat chyby , tak se musí vyměnit. Všechny chyby byly smazány. Tohle vše se předalo pojišťovně. Po pár dnech jsem opět volala likvidátorovi co dal , že vše mají co chtějí a zase se nic neděje. Znova zopakoval,, my na to máme 3 měsíce” . Po týdnu mi volali , že mi škodní událost zamítly z důvodu že je to technicky nepřijatelné! Říkám cože? Mate fotky i vyjádření servisu! Co je technicky nepřijatelné či nemožné!!! Takže konec. Několikrát jsem psala ze chci vědět důvod zamítnutí když mam důkazy ze se to stalo a oxidace tam byla a musela byt vyčištěna jednotka a chyby vymazány ze požaduji jen proplacení servisu, který byl nutný ke zprovoznění auta 1500kc , protože jednotka už chyby nevykazuje a diagnostiky kterou si vyžádali 750kc. Ne vše zamítnuto. Tak se ptám znova proč. A oni že jim to potvrdili 2 autoservisy že to nejde. Tak se ptám jaké a jak nejde když jasně máte fotky a jak to potvrdili když auto ani nevidelli? Prý telefonicky jim to potvrdil i servis BMW. A na to ja jestli si ze me teď dělají legraci, ze vyhodnotili škodu jako nemožnou na na telefonických hovorech když ja mam faktické důkazy . Na to mi řekli ze neberou moje důkazy jako průkazné protože nejsou s autorizovaného servisu BMW. A tohle už byla poslední kapka. Nikdo od nich nechtěl aby byla oprava a dokazování provedeno v autorizovaném servisu a teď to uvádí jako důvod pro zamítnutí!! Nehorázné . Několikrát jsem se odvolala, na fakt ze to nepožadovali až teď dodatečně. Není to ani v pojistné smlouvě. Mam faktické důkazy , fotky a vyjádření servisu a oni telefonicky hovor … na to mi napsali ze mají řešeni poslat auto nyní do bmw na diagnostiku a vyjádření . Na to jsem jim uz napsala jestli to mysli vážně, když vozidlo je opraveno a chyby nevykazuje tak asi nebude vykazovat tím pádem je to zbytečné a chtějí po me dokazovat něco znova , když uz je to opraveno a dokázat to znova nejde. Prosím o pomoc kam se obrátit ať se celá záležitost dořeší. Platila jsem pojištění k ničemu a škodu uhradila ja ze svého. Naštěstí nebyla moc vysoká ale i tak, pro mě postrádá cele pojištění smysl. Od Generali už se nenechám nikdy na nic pojistit po této zkušenosti…
Polita jednotka vozidla BMWe60
Uznání pojistné události a proplacení nákladu s tím spojené.
|
Tweet |
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Tyto podmínky si pojišťovna může stanovit podle svého uvážení, přičemž spotřebitel uzavřením smlouvy s těmito podmínkami souhlasí.
Jestliže pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění a podmínky pojistného plnění byly splněny, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.
U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou v rámci mimosoudního řešení sporů obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.