Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:443
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#80913Nepořádek v prodejně s následkem potenciálního úrazu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2025, před 9 dny

Blanka Kulová

Znění stížnosti

Vážení,
obracím se na Vás z vážnou stížností. Dnešní návštěva Billy, se pro mne stala noční můrou. Popíši sled událostí, které k tomu vedly. Dnes tedy 20.2.2025 v cca 15.50 jsem navštívila vaši prodejnu na Letenském náměstí v Praze 7. To, že jako obvykle nebyli k dispozici malé košíky a poté co jsem požádala dva muže, kteří u vchodu koukali do monitoru, zda by byli tak laskaví a zavolalai, aby někdo košíky donesl a oni odvětili, že už to udělali a stejně nikdo košíky nedonesl, jsem si pro košík došla sama až k pokladnám. Následoval můj dotaz na paní, která vyšla z kanceláře, jaký je produkt týdne (u vstupu do Billy, žádná informace tohoto druhu nestála a nenašla jsem ji v celé prodejně), mne paní O. B. (později jsem zjistila, že se jedná o zástupkyni vedoucího) ukázala na termizovaný sýr. V rámci nákupu jsem si ho dala do košíku a šla k pokladnám zaplatit. U pokladny jsem se dozvěděla, že toto už není produkt týdne. Pán co obsluhoval samoobslužné pokladny byl velmi laskav a vymněnil mi zboží za těstoviny Panzani. Zaplatila jsem a odešla. Doma jsem zjistila, že rajčata, která jsem koupila jsou plesnivá a tak jsem se do prodejny vrátila. Řekla jsem to pánovi u samoobslužných pokladen a ten mě řekl, že si můžu dojít rajčata vyměnit. Šla jsem tedy do úseku zeleniny a všimla si, že podlaha před pultem lahůdek je velmi lepkavá. Poté co jsem vzala nová rajčata a vracela se k pokladnám jsem viděla obrovskou louži a v duchu si říkala, jak to, že to nikdo nevytře a v zápětí do ní vstoupila stará paní a velmi nebezpečně se "natáhla", pomohla jsem jí vstát a zeptala se, jestli je v pořádku. Řekla, že snad ano. Přála bych Vám ten pád vidět. Mohlo se také stát, že se paní praští a volala by se záchranka a kdo ví, jaké následky by to celé mohlo mít. Už jsem to nervově nevydržela a šla jsem do kanceláře a chtěla to vše probrat s vedoucím směny. Kancelář byla prázdná. Požádala jsem tedy ostrahu, aby mi zavolal vedoucího. Ten tedy mikrofonem zavolal zástupkyni vedoucího, načež přišla paní O. B., která mi předtím špatně poradila s produktem týdne. Poté, co jsem jí všechno vyprávěla a zeptala se jí, co tam tedy dělají, že se tohle vše dnes stalo a mohlo dojít k vážnému poranění mi s úsměvem na rtech a bez jediného slova omluvy řekla, že pracují. Sdělila jsem jí, že toto budu hlásit a odešla. Bohužel, musím konstatovat, že tato prodejna má dlouhodobě nedostatky - nejsou košíky, špatné cedulky (vždy levnější cena než poté zboží stojí) u produktů. Na druhou stranu, u pokladen a samoobslužných pokladen je velmi milý a nápomocný personál. Bohužel ale, co se týče vedení je to katastrofa. Tuto svoji stížnost jsem již dnes nahlásila na vaši zákaznickou linku. Nicméně si nejsem jistá, jestli bude vše uvedeno do zápisu, tak jak jsem sdělila a proto to pro jistotu ještě jednou píšu. Jedná se mi především o lidské zdraví. Sama ze skušenost vím, že věci se začnou řešit až když se stane něco vážného a to právě nechci. Aby kvůli šlendriánu byl někdo potenciálně ohrožen na zdraví. Děkuji za pochopení a čekám na vaše vyjádření. MgA. Blanka Kulová


Požadované řešení

Vyřešení situace - výměna vedoucího nebo zástupce vedoucího tak, aby prodejna fungovala a lidé nebyli ohroženi na zdraví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 14:10, před 5 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2025 14:17, před 5 dny

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem

BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.