Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Stěžuji si na řidiče I. (?) - neukázal se na dané adrese ***, kontaktoval jsem ho přes aplikaci, že čekám před domem a zopakoval adresu. Čekal jsem cca 7 minut ap mi oznámila, že jízdu zrušil. Žádám o navracení pokuty 50 Kč. Musel jsem objednat Bolt znovu (máte záznam). Jsem jinak se službami Boltu spokojen, využívám je několikrát měsíčně, ale tohle není přijatelné. Ze zkušenosti myslím, že řidiči-cizinci, kteří nejsou s to komunikovat v kterékoli řeči, jsou méně spolehliví. Děkuji za vyřízení.
Prof. MUDr. Lubomír Turek
***
Bolt jízda ***, Praha 2, střed 19. 2, řidič I. - no show
Návrat pokuty 50 Kč
|
Tweet |
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.