Počet nahlášených stížností: | 1233 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 14 |
Objednal jsem si zboží a dal důvěru fy.PPL.Původně byly zásilky č 41460446101 41460446102 adresovány Doksy Sochorová 814 Ladislav Marek.Provedljsem změnu datumu na 21.2.2025 a na adresu na Česká Lípa Vladimirská 2512 a to dne 20.2.2025,potvrzeno vámi e mailem.V aplikaci cesta zakázek změna dodáni do C. Lípy v 10.30 hod jak jsem již uvedl.Mluvil jsem s operátorem PPL.p. K. Zásilky ale doručovány na původní adresu,váhy ca. 8,19 kg Takže řidička sdělila,že nemá změnu a uložila dneska zásilky v Doksech Pánská 209.Operátor sdělil,že provede opravu a zařídí dodáni do České Lípy.Zaplatil jsem si dodání do svého bydliště,zásilka je v Doksech
Zásilky 414 604 46 101. - 102
Zboží nebylo dodáno na novou adresu,řidič o změně nevěděl a zásilku uložil v Doksech.Je to nepříjemnost,služba se neuskutečnila,operátor chybu přiznal,nemohl jsem přes víkend skříňky smontovat.Nedodáním zboží v uvedeny den a na adresu v České Lípě,z tohoto důvodu podávám stížnost.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.