Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80929Čistota v autobusech

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2025, před 3 dny

Martin Řehánek

Znění stížnosti

Dne 21 2 jsme jeli 213 autobusem a nikdy jsem snad nejel ve špinavějším autobuse. všude vrstva prachu. Poklepání na sedačku se rozvířilo tolik prachu že jsme na sebe neviděli. Řehánek


Požadované řešení

Aspoň jednou za pět let ten autobus umýt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 14:33, před 6 hodinami

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Reklamaci je možné podat u konkrétního dopravce prostřednictvím jeho webového formuláře (případně jiným vhodným způsobem).

Se stížnostmi a podněty je vhodné se obrátit přímo na společnost, a to např. e-mailem na info@mdpo.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.