Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#8093Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2015, před 9 lety

zdenek Skajto

Znění stížnosti

Kupoval jsem tablet z druhé ruky ještě v záruce před měsícem se rozbal tak sem ho dal reklamovat na prodejně Okay s.r.o po měsíci čekaní my řekli že nejde opravit at se dostavím na prodejnu že my vrátí peníze ale že jeto z druhé ruky tak nedostanu nic a tet nemám ani tablet z opravny a ani peníze tak nevím co stím


Požadované řešení

nějak to vyřešit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2015 16:50, před 9 lety

Kupní smlouvou byly založeny práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Pokud kupující prodá věc, která byla předmětem zmíněné kupní smlouvy, další osobě, nepřecházejí práva a povinnosti z původního závazku automaticky na nového vlastníka věci. Prodávající tedy není povinen plnit třetí osobě, pokud tato osoba k tomu nemá právní důvod.

Takovým právním důvodem může být tzv. postoupení pohledávky. Při postoupení pohledávky dojde k přechodu práv a povinností ze smlouvy. Nový vlastník věci a kupující musí sjednat smlouvu o postoupení pohledávky. Toto mohou učinit i bez souhlasu prodávajícího. Byla-li pohledávka postoupena, nabývá nový vlastník věci všechna práva s pohledávkou spojená, tedy i právo uplatnit reklamaci. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2015 17:07, před 9 lety

Vážený pane Skajto,

reaguji na Váš podnět uveřejněný na tomto portále.

Celou situaci bychom rádi prověřili na reklamačním oddělení. Prosím Vás proto o sdělení bližších informací - čísla účtenky, čísla reklamačního protokolu (doklad o příjmu výrobku). Bez těchto informací Vám nebudeme moci podat k celé věci kompletní vyjádření.
Informace nám můžete zaslat buď prostřednictvím tohoto portálu, nebo e-mailem na adrese obchod@okay.cz.

Pevně věřím, že celou záležitost společně dořešíme k Vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.10.2015 14:40, před 9 lety


zdenek Skajto

Hodnocení:

Komentář: Vše se v pořádku vyřešilo,děkuji