Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Kupoval jsem tablet z druhé ruky ještě v záruce před měsícem se rozbal tak sem ho dal reklamovat na prodejně Okay s.r.o po měsíci čekaní my řekli že nejde opravit at se dostavím na prodejnu že my vrátí peníze ale že jeto z druhé ruky tak nedostanu nic a tet nemám ani tablet z opravny a ani peníze tak nevím co stím
nějak to vyřešit
|
Tweet |
Kupní smlouvou byly založeny práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Pokud kupující prodá věc, která byla předmětem zmíněné kupní smlouvy, další osobě, nepřecházejí práva a povinnosti z původního závazku automaticky na nového vlastníka věci. Prodávající tedy není povinen plnit třetí osobě, pokud tato osoba k tomu nemá právní důvod.
Takovým právním důvodem může být tzv. postoupení pohledávky. Při postoupení pohledávky dojde k přechodu práv a povinností ze smlouvy. Nový vlastník věci a kupující musí sjednat smlouvu o postoupení pohledávky. Toto mohou učinit i bez souhlasu prodávajícího. Byla-li pohledávka postoupena, nabývá nový vlastník věci všechna práva s pohledávkou spojená, tedy i právo uplatnit reklamaci. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3286/postoupeni-prav-z-vadneho-plneni.
Vážený pane Skajto,
reaguji na Váš podnět uveřejněný na tomto portále.
Celou situaci bychom rádi prověřili na reklamačním oddělení. Prosím Vás proto o sdělení bližších informací - čísla účtenky, čísla reklamačního protokolu (doklad o příjmu výrobku). Bez těchto informací Vám nebudeme moci podat k celé věci kompletní vyjádření.
Informace nám můžete zaslat buď prostřednictvím tohoto portálu, nebo e-mailem na adrese obchod@okay.cz.
Pevně věřím, že celou záležitost společně dořešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Hodnocení:
Komentář: Vše se v pořádku vyřešilo,děkuji