Počet nahlášených stížností: | 443 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, 16.2. jsem v prodejně Jinočany zakoupila kuřecí stehenní řízky ve slevě. Cena byla příznivá, jsem důchodce, vzala jsem si dva balíčky do zásoby. Jaké bylo moje velké zklamání, když jsem doma vakuovane řízky rozbalila. Po rozriznuti obalu se na mne vyvalil obrovský zápach. Smrad po celé kuchyni. Druhý balíček byl ještě horší, smrad a lepivé maso. Protože nemám auto,chodím na nákupy pěšky,už jsem neměla sílu jít zpět do prodejny maso reklamovat.uctenky mám schované.
Díky Hradičková J. Jinočany
Kuřecí stehenní řízky
Prosím o vrácení zaplacené částky za nákup smradlavych řízků.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o