Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 5 |
Chtěla bych si stěžovat, že autobus, který měl dnes dorazit v 5:00 do zastávky Budapešť nádraží, tak vůbec nedorazil. Nechápu, jak je možné, že si člověk zaplatí za cestu a spoj nedorazí na zastávku a pokračuje dal do Brna a Prahy. Čekali jsme na autobus několik hodin před a museli jsme si tak koupit novou jizdenku, která nás vyšla na dvojnásobnou cenu. Jizdenku jsme měli koupenou online několik týdnu před, abychom ušetřili. Žádám proto o proplacení cesty v hodnotě naší nové jízdenky (3x 1400 Kč) kterou jsme si museli koupit.
Bus 000301 2, měl jet 23.2.2025 v 5:00 z Budapeste směr Praha.
Žádám o proplacení ceny 3 cestujících ( 3x 1400). Cena odpovídá hodnotě ceny dalšího spoje, který jsme museli investovat.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.
Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.