Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80941Autobus nedorazil

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2025, včera

Kristýna Příhodová

Znění stížnosti

Chtěla bych si stěžovat, že autobus, který měl dnes dorazit v 5:00 do zastávky Budapešť nádraží, tak vůbec nedorazil. Nechápu, jak je možné, že si člověk zaplatí za cestu a spoj nedorazí na zastávku a pokračuje dal do Brna a Prahy. Čekali jsme na autobus několik hodin před a museli jsme si tak koupit novou jizdenku, která nás vyšla na dvojnásobnou cenu. Jizdenku jsme měli koupenou online několik týdnu před, abychom ušetřili. Žádám proto o proplacení cesty v hodnotě naší nové jízdenky (3x 1400 Kč) kterou jsme si museli koupit.


Produkt

Bus 000301 2, měl jet 23.2.2025 v 5:00 z Budapeste směr Praha.


Požadované řešení

Žádám o proplacení ceny 3 cestujících ( 3x 1400). Cena odpovídá hodnotě ceny dalšího spoje, který jsme museli investovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 15:45, před 4 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.