Společnost


AZ Retail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#80947Prodej padělku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2025, před měsícem

Tereza Kroutilova

Znění stížnosti

Prodali mi padelek znacoveho tricka. Chteji abych ho vratila na vlastni naklady takze mam duvodne podezreni ze ho chteji opetovne prodat. Dale jsem koupila svoje kalhoty, oboje popsany jako bez zavad, jako nove ale na obou byla dira. Toto bez kompenzace. Jedna se o prvni muj problem s touto spolecnosti ale bohuzel se s nimi neda domluvit.


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 08:56, před měsícem

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou dle § 2169 občanského zákoníku. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), přičemž "vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může v takovém případě spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Jestliže však byl spotřebiteli zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Ochranu práv duševního vlastnictví má, jako dozorový orgán, na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obrátit s konkrétními podněty, pokud se spotřebitel setká s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx.

Kontrolu zákazu prodeje padělaného zboží provádí i Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: https://www.coi.cz/podatelna/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2025 18:06, před měsícem

Dobrý den. Ano, potvrzujeme, co píšete. Kupující sice neuvádí žádnou svou identifikaci, ale podle jména se nám nejspíš konkrétní objednávku podařilo dohledat. Objednávka číslo 970836811 vytvořena dne 5.2.2025. Zboží bylo dodáno kupujícímu dne 7.2.2025. Požadavek na odstoupení od kupní smlouvy kupujícím nahlášem dne 11.2.2025. Načež byly kupujícímu následně podány instrukce, aby zboží odeslal zpět ve dnech: 11.2.2025, 12.2.2025, 13.2.2025 a 17.2.2025. Touto cestou tedy znovu apelujeme na kupujícího, aby zboží zaslal dle instrukcí zpět, abychom mohli celý případ dořešit. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2025 18:25, před měsícem


Tereza Kroutilova

Mam pravo na vymenu za nevadny kus nebo kompenzaci. Odstoupeni je pouze u tricka Armani z duvodu padelku. A tam odmitam platit zpatecni postovne a chci od vas etiketu do Zasilkovnu pro vratku. A budu doufat ze ho znovu neprodate nekomu jinemu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2025 18:41, před měsícem

Dobrý den. V první řadě nám není jasné, z čeho jste nabyla dojmu, že se jedná o značkové tričko? Název zakoupeného produktu, jak byl prezentovaný a jak je uvedeno na faktuře je "Pánské bílé tričko EA7 vel.XXL". Co by to dle vašeho názoru mělo být za značku/výrobce? Nahlásila jste nám odstoupení od kupní smlouvy. Což je vaše právo, které nikdo nerozporuje a v takovém případě jsme vás vyzvali k zaslání zpět. Kupní cena vám v souladu s platnou legislativou bude vrácena. Zaslání jiného kusu, možné bohužel není, jelikož jiným kusem nedisponujeme. Pokud preferujete kompenzaci, nabízíme kompenzaci ve výši 100 Kč zaslanou na váš bankovní účet. Pokud s kompenzací nesouhlasíte, prosíme o zaslání zpět a bude vám vrácena kupní cena. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2025 18:53, před měsícem


Tereza Kroutilova

Emporio Armani tak jak je na prsou napsano. :D A zase se tocime v kruhu. Delate ze nerozumite ale rozumite velice dobre. Kompenzaci pozaduji a legin a teplaku a to 250. Tricko chci vratit ale s vami vygenerovanym stitkem pro vratku. A obdrzet celou castku kterou jsem za nej uhradila (588,-). A to jsem na vas jeste hodna. Muzu to taky resit s celnikama a ČOI, dostanete pokutu. Takto na to muzeme oboustrane zapomenout ale evidentne s vami stale neni domluva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2025 09:36, před 30 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Zboží by mělo odpovídat kvalitou i vzhledem tomu, co si strany ujednaly, resp. co v tomto případě bylo o produktu uvedeno v popisu a na fotografiích. Jestliže se spotřebitelka na základě těchto skutečností oprávněně domnívala, že se jedná o tričko této značky, mělo by být takové tričko dodáno. Pokud však skutečnost, že jde o konkrétní značku uvedena nebyla a tričko odpovídá popisu i fotografiím, pravděpodobně by se nejednalo o vadu - v takovém případě by bylo možné odstoupení do 14 dnů bez udání důvodu, avšak na náklady spotřebitelky.

Pro úplnost dodáváme, že označení EA7 používá značka italského původu, která patří mezi značky módního domu Giorgio Armani. I z tohoto názvu by tak dle našeho názoru spotřebitelka mohla usuzovat, že se jedná o "značkové" tričko.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2025 15:23, před 30 dny

Dobrý den. To bohužel nedokážeme posoudit, jelikož text "EA7" je natolik obecný, že může vyjadřovat prakticky cokoliv. Jestli jej někdo používá v nějakém konkrétním kontextu, toho si nejsme vědomi. Platí, že pokud kupující není se zbožím spokojený, může odstoupit od kupní smlouvy. Také i nadále platí naše nabídka kompenzace 100 Kč, ke které se domníváme, nemá kupující žádný zákonný nárok, ale vyjadřujeme tím snahu udělat vstřícný krok směrem ke kupujícímu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2025 15:33, před 30 dny


Tereza Kroutilova

Nevedomost neomlouva. Vec podstoupim prislusnym organum ke kontrole, spolecne s trickem. S tou primesi polyesteru se stejne nehodi ani na vytirani. Me nejde o penize ale o princip. Verim ze se brzy dosmejete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2025 18:39, před 29 dny

Dobrý den. Vaše výhrůžky udáním jsou naprosto zbytečné. Vinit nás z toho, jak bylo tričko vyrobeno, nebo co je na něm napsané, nedává smysl – my jsme jej nevyráběli a nikde jsme neuváděli, že se jedná o značkové tričko. Předmětem prodeje bylo bazarové tričko "Pánské bílé tričko EA7 vel.XXL", v popisu nabídky tato informace byla uvedena, což v případě eskalace samozřejmě není problém prokázat. Vaše zákonné právo zboží vrátit vám nikdo neupírá. Pro pořádek tedy zopakujeme, že jsme si samozřejmě vědomi, že při nákupu na dálku můžete až po doručení zjistit, že vám zboží nevyhovuje, a proto ještě jednou připomínáme, že můžete využít svého zákonného práva a odstoupit od kupní smlouvy, pokud nejste se zbožím spokojená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2025 18:46, před 29 dny


Tereza Kroutilova

To neni vyhrozovani, to je konstatovani. Tricko ma pres cele prsa napis Emporio Armani. Zkratka EA7 je take registrovana, staci si to vygooglit. Uz se dal neztrapnujte. Toto je ma posledni reakce na vas. Podklady mam prichystane a zitra dopoledne je odeslu. Vysvetlujte si to uz uradum. Sbohem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2025 21:23, před 29 dny

Dobrý den. Úřadům samozřejmě rádi vše vysvětlíme a předáme jim tuto komunikaci i naší další komunikaci, kde jsme vás několikrát vyzvali, abyste zboží vrátila, pokud nejste spokojená. Z vašeho jednání si jistě udělají správný obrázek sami. My jednáme vždy v souladu s obchodními podmínkami, které jsou v souladu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2025 07:47, před 29 dny


Tereza Kroutilova

Neda mi to a musim jeste naposledy protoze tady jsme uz zrejme sklouzli do osobni roviny. :D Z cehoz usuzuji ze komunikuji primo s majitelem, protoze nikdo ze zamestnancu by si nedovolil takovou neprofesionalitou poskozovat nekomu firmu. V komunikaci na eshopu je to same co tady a to ze pozaduji kompenzaci poskozeni kalhot a proplaceni zpatecniho postovneho jelikoz jste umyslne prodali nekvalitni padelek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2025 15:40, před 28 dny

Dobrý den. Osobní to zcela jistě není. Ovšem nelze se domnívat, že vyhrožováním si člověk něco vymůže. Jinde možná ano, u nás ne. Obzvláště, když k žádnému porušení zákona z naší strany nedošlo. Dokud s námi zákazník jedná slušně, může očekávat nadstandardní servis (což potvrzují pozitivní recenze). Jakmile ale někdo začne naší vstřícnosti zneužívat, bonusy a práce navíc, na rámec toho, co nám ukládá zákon, končí (to jsou zpravidla ty negativní recenze, ale chápeme, že lidi se naštvou a mstí se, když si nenecháme vše líbit). Možná to v životě také zkuste a uvidíte, že slušné jednání a snaha nepřechytračit druhou stranu za každou cenu, vám přinese pozitivní výsledky. Rozvádět to asi nemusíme, jistě sama víte, o čem je řeč. Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2025 15:57, před 28 dny


Tereza Kroutilova

No tak ty vase hodnoceni jsou uz tak 70 na 30 stejne jako vase zbozi. Vas pristup je velmi spatny. Pravidelny zakaznik ktery ma vzdy v objednavce cast nefunkcni a dovoli si to resit vzdy dojde z vaseho pohledu do bodu kdy vas jiz zneuziva. Ale chyba je stale na vasi strane protoze neberete kazde zbozi do ruky a peclive ho nekontrolujete tak jak uvadite na strankach. U nekterych kusu dokonce zamerne lzete. Predala jsem to jiz kontrolnim organum takze spolu uz nemame o cem. Pokud mi zamerne odpovidate abych stiznost uzavrela tak to klidne zkousejte dal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2025 16:52, před 28 dny

Dobrý den. To netušíme, kde takové hodnocení vidíte (my vidíme: Facebook 96 %, Google 4,6 z 5, Heureka 91 %, Mapy.cz 4,8 z 5). Stejně tak vám nikdo neupírá vaše zákonné právo zboží vrátit. Další nepřesná informace – produkty označené jako First minute ještě kontrolou neprošly, v popisu je na to upozorněno (proto jsme schopni je nabídnout tak levně). Píšete zde jednu lež za druhou. Nemáme ambici zavděčit se za každou cenu všem. Zvláště ne tomu, kdo nás vydírá a vyhrožuje udáním. Orgánům předejte, co uznáte za vhodné. To je problém spíše vašeho svědomí a naprostého nedostatku morální integrity. My jednáme v souladu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2025 17:03, před 28 dny


Tereza Kroutilova

Lidi vam nevyhrozuji, nevydiraji a ani se vam dokonce nemsti. Jen chteji zbozi ve stavu jake bylo v popisu. Pokud trpite takovymi pocity doporucuji konzultaci s odbornikem. Preji krasny zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2025 17:08, před 28 dny

Můžete nám jít se zpracováním zboží pomoct. My rádi přivítáme v týmu někoho, jako vy, kdo zpracuje 2.000 produktů denně a neudělá ani jednu chybu :) A co se týče našeho přístupu k reklamacím, 98 % spokojenost s vyřízením tak nepříjemné věci, jako je reklamace, mluví za vše: https://app.retino.com/cs/client/17de9ed5-66c6-4d64-b35b-02a30dd1613e/badge/report/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2025 17:20, před 28 dny


Tereza Kroutilova

Ja bych vam spis doporucila mit na komunikaci s lidmi zamestnance. Vase silna stranka to evidentne neni. Vas cas radeji venujte kontrole. Mozna by bylo lepsi se vratit ke konceptu kvality a ne kvantity. Budete mit mene stresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2025 17:51, před 28 dny

Dekujeme za radu, k tomu neni co dodat. Tak az budete chtit pripad doresit, poslete veci zpet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.