Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:562
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:74
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#80952PŘETRASOVÁNÍ ZÁSILKY BEZ VĚDOMÍ

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2025, před 5 hodinami

Vendula Lukešová

Znění stížnosti

JIŽ PONĚKOLIKÁTÉ PŘETRASOVÁNÍ ZÁSILKY!!! ZÁSILKA VŽDY NAPSÁNA NA DORUČOVACÍ ADRESU DOMU A VŽDY PŘETRASOVÁNA NA NĚJAKÉ VÝDEJNÍ MÍSTO Z NEZNÁMÉHO DŮVODU. ŘEŠENO TELEFONICKY A OPĚT SE OPAKUJE!


Produkt

ZÁSILKA Z 165 3580 622 - DORUČENÍ MĚLO BÝT NA ADRESU DOMU - PŘESMĚROVÁNO NA VÝDEJNÍ MÍSTO. DĚJE SE S KAŽDOU ZÁSILKOU OD VAŠÍ SPOLEČNOSTI


Požadované řešení

DODRŽOVÁNÍ DORUČOVACÍHO MÍSTA, KTERÉ SI ZVOLÍME! MOŽNÁ KURÝR NECHCE ZAJÍŽDĚT NA ADRESU A ZKRACUJE SI TO?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 12:00, před 5 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2025 14:44, před 3 hodinami

Dobrý den, paní Lukešová, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouváme, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám o tomto případu dáte vědět skrze kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Dostane se tak ke správným kolegům, kteří průběh doručení ověří a případně se postarají o nápravu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.